Pages

Friday 9 November 2012

Fredag 10/10

Knäböj
20x10
20x10
40x12
70x5 5 set

Oskar hade lite känningar i ryggen efter förra passet och jag hade fortfarande sinnes sjuk träningsvärk så tog det lite extra lugnt idag, bra djup och kontakt dock.

Marklyft
20x10
60x12
110x5

Känslan när alla som åker till gymmet en fredagskväll för att pumpa bicepcurls och triceps extensions stannar upp för att titta lite extra mycket på en när man låter lite illa under marklyftet. Kändes som väldigt enkla 110kg dock med bälte.

Militärpress
20x10
20x12
35x5 4 set
40x5

Var tvungen att öka till 40kg på sista setet. 35kg var alldeles för enkelt, speciellt när man bara kör 5 reps.

Efteråt blev det Tokyo Ramen på den Japanska restaurangen som ligger precis bredvid gymmet. Efter det har man tagit en lång dusch och så bara tagit det lugnt , har jag tur får jag inhandlat mig ett eget lyftar bälte och förhoppningsvis några shorts som inte ser förjävliga ut! Annars var det allt för mig.


På återseende

No comments:

Post a Comment