Pages

Friday 9 November 2012

Mitt Kost och Träningsschema för tillfället ser ut som sådan.

Kostschemat:
Mål 1 (efter kl 12.00)
200g Ostekt Känguru
0.5 dl Ris/Pasta eller Matvete
75g Ost

Mål 2 (Mellanmålet)
35g Proteinpulver
3-5 Teskedar Jordnötssmör
0.5 dl Havregryn

Mål 3 (Efter träning så tidigt som möjligt)
200g Ostekt känguru
0.5 dl Ris/Pasta eller Matvete
75g Ost

Ca. 1800~ kcal. Har ett fysiskt tungt arbete + mycket prömenader , men så länge jag ser resultat finner jag ingen anledning till att ändra på något. Försöker också hålla mig till 1 ätardag i veckan men när man bor i en Stad där det finns mat exakt överallt så blir det lite jobbigare. Men man skyndar ju långsamt.


Träningsschemat

Pass A
Bänkpress 5x5
Knäböj 5x5
Chins 5x5

Pass B
Marklyft 5x1
Knäböj 5x5
Militärpress 5x5

Kör detta varje Onsdag - Fredag - Söndag. Med 2.5kg ökning i varje övning efter varje pass. Målet är att se hur bra detta fungerar när man ändå inte bulkar.


Är det något ni undrar över gällande kost / träningsschemat eller bara vill ha hjälp med något så kan ni ju kontakta mig på facebook : http://www.facebook.com/antongustavsson923

Peace out people !

No comments:

Post a Comment